COVID-19
Шановні друзі,
Стосовно вирішення питань щодо заявок (турпослуг), що повинні бути здійснені у період з 11.02.2020 по 01.04.2020
Для перебронювання заявок просимо дотримуватися наступних алгоритмів:
Алгоритм перебронювання заявок, які потрапляють на період закриття авіасполучення за напрямком — з 14 березня до дати відновлення польотної програми за напрямком. (Китай - виліт з 11.02.20)
Правила та умови внесення змін до активних заявок
1. До вильоту – більше місяця (30+)*
1.1. Зміна дат тура можлива без ФПВ*, актуальну вартість необхідно запитувати у Відділі бронювання.
1.2. Перебронювати на інший готель можливо без ФПВ*, актуальну вартість необхідно запитувати у Відділі бронювання.
1.3. Ануляція можлива без ФПВ*. У разі попередньої оплати за заявкою рекомендуємо скористатися послугою перезаліку грошових коштів.
2. До вильоту – 30-14 днів
2.1. Ануляція можлива зі штрафами за ФПВ**, але не більше 25% вартості тура***.
2.2. Зміна дати тура на +/- 7 днів від початкового періоду відпочинку туристів без ФПВ* за СПО на момент бронювання, але не нижче ціни онлайн цієї СПО***.
3. До вильоту менше 14 днів
3.1. Зміна дат тура або перебронювання на інший готель можливі з урахуванням ФПВ + вартість нової заявки.
3.2. Ануляція можлива зі штрафами за ФПВ, які можуть бути перераховані після дат закінчення тура**.
4. Переплата за заявкою або перенесення грошових коштів з анульованої заявки здійснюється в гривні згідно з умовами оплати для нової заявки. Для цього потрібно виконати всі умови перезаліку****.
Щодо курсу оплат та взаємодії з онлайн-банкінгом, дотримуйтеся наступних кроків:
Перебронювання туру
- при бронюванні нової заявки і за умови повного збігу імен туристів турагент у полі REBOOK вказує номер старої заявки та у повідомленні до відділу «Бухгалтерія Україна: Перезалік UA» пише прохання провести перезалік у повному обсязі. В цьому випадку кошти переносяться по курсу на момент оплати коштів
- якщо імена туристів відрізняються, то ви дієте згідно з алгоритмом, прописаним на сайті в розділі умови оплати турів. Перенесення коштів зі старої заявки на нову відбувається у гривні згідно з умовами оплати нової заявки
За уточненнями, будь ласка, звертайтеся до Відділу партнерських відносин або до Відділу бронювання.
* За відсутності безповоротного тарифу по авіаквитках, готелю, візі тощо (за напрямком Єгипет, якщо була заброньована СПО без компенсації тестів, то перебронюємо на аналогічну), крім високого сезону 24.04-10.05, групових заявок, індивідуальних прорахунків.
** У разі зняття готелю без штрафу виставляємо штраф тільки за авіаквитками, ФПВ за якими будуть переглянуті, якщо ВСІ рейси в обидва кінці будуть закриті в “0”, можлива мінімізація здійснюється, відштовхуючись від вартості останніх проданих квитків.
*** Поширюється тільки на пакетні тури на SkyUp, не поширюється на ринок Республіки Білорусь і Республіки Молдова.
**** До нової заявки необхідно прикріпити лист щодо взаємозаліку (оплата була з Р/Р), або лист щодо зміни призначення платежу для фіз. осіб (оплата була від фіз. особи) і написати повідомлення з проханням перенести кошти зі старої заявки на нову у відділ бухгалтерії. ВАЖЛИВО! Листи щодо зміни призначення платежу від фіз. осіб приймаються на суму рівну будь-якому з платіжних доручень за заявкою. (Якщо за заявкою є 2 платежі від фіз. особи на 1000 грн і на 2000 грн, а до повернення стоїть 768 грн, то ви не можете написати лист щодо зміни призначення платежу на 768 грн (суму, що відрізняється від будь-якого повного платежу за заявкою). У цьому випадку вам необхідно очікувати повернення грошових коштів платнику).
Дякуємо за співпрацю!
Telegram канал
Наші послуги
Зворотній зв'язок
1 USD
1 EUR
Наші партнери